pieterensarai.reismee.nl

Muchas gracias - Hartelijk bedankt - Merci beaucoup - Viele dank - Ne vre dikke merci...

Met spijt in mijn hart deel ik jullie mee dat het er opzit, mijn werk hier… Nu resten mij nog twee weken om afscheid te nemen van mijn geliefde Nicaragua. En dat doe ik in stijl: vrijdag vertrek ik naar de Corn Islands (lees: palmbomen en Bounty-stranden), volgende week stap ik op de boot om de adembenemende Rio San Juan af te varen. Daarna ga ik naar Costa Rica om daar op 18 november het vliegtuig te nemen naar ons koude Belgenland.

Ik vind het zeer jammer dat het erop zit, maar ik kan terugblikken op een meer dan geslaagd jaar! En dat heb ik deels aan jullie te danken. Bij deze…

…dank je wel Bridget: misschien/wellicht weet jij het niet meer, maar jij hebt me voor het eerst aan het dromen gezet tijdens ons gesprek in het Gentse café waar ik altijd de naam van vergeet (De Geus van Gent??). Na de Spaanse les, toen ik met mijn fiets parking voor je hield, wat jij zo grappig vond!

…dank je wel Katrijn: jij – met je aanstekelijke enthousiasme- hebt me overtuigd om het daadwerktelijk te DOEN! Ik ben je eeuwig dankbaar hiervoor!

…dank je wel Pieter om een half jaar deel uitgemaakt te hebben van mijn Avontuur en me te steunen tijdens mijn moeilijke momenten (binnenkomst Luisa, gebruik van de handboeken, …).

… dank je wel lieve Debje en Bas om er de andere helft bij te zijn! Zonder jullie was het zeker niet hetzelfde geweest (en had ik de helft gemist)!

…dank je wel Korneel voor je bezoek!

… dank je wel aan 'De bende van Waregem' (die zo stilaan de bende van Gent en omstreken wordt): Koetjee, Lieselot, Delphine D, Joachim, Jan, Stephanie, Elke, Thomas en Fien H voor het zeer leuke 'Grote boek van Saraï'. En een speciale merci aan Fien om stiekem al jullie levens up te daten!

…dank je wel aan de Ladies: Lore, Fien D, Slien, Nessie en Charlotte voor de toffe kalender. Hij krijgt een ereplaatsje in mijn huis!

…dank je wel aan de Meisjes: An, Annelies, Elien, Lisa L, Carolien en Sophie voor jullie sublieme Flair. Ik heb – eerlijk waar- nog nooit zo'n leuke verrassing gekregen!

…dank je wel Delphine L voor het ene gesprekje. Men zegt 'eentje is geentje', maar ik zeg liever 'beter een dan geen'! Het deugd om je eens te horen! (En ik kan niet wachten om je eens samen te zien met meneer-de-assistent!)

… Celine H, Sharon en Aurtje: ik hoop om jullie op 25 november (vroeger mag ook!) te zien!

…dank je wel aan mijn beste vriendinnetje –mijn eeuwige rots in de branding- Lisa DW voor je maandelijkse up-date. Ik keek er telkens naar uit (en ik wacht trouwens!). Vooral van die ene mail heb ik zo genoten :-­)!! Hopelijk kan je mij vertellen waar/wanneer er een leuk feestje plaatsvindt, want ik heb er zin in!

…dank je wel aan mijn tantes en nonkels voor het volgen van mijn blog. Het was leuk om jullie berichtjes te lezen!

…dank je wel aan mijn zussies: Hannah, Elia en Judith voor de mailtjes/berichtjes. Ik verlang al tot onze eerste tea-timemoment en tot de eerste keer dat ik Guust zie. Ik heb jullie (en jullie kleerkasten!) gemist…

…dank je wel aan mijn lieve mama en papa voor alle steun, zo wel tijdens de voorbereidingn als eens in Peru en Nicaragua zelf. Wat vond ik onze skype/roddelomomenten altijd zo fijn… En ik waardeer het zo hard dat je mij kwam bezoeken – ondanks je pijnlijke voet, mama! Jammer dat papa er niet bij kon zijn (maar misschien kunnen jullie samen bij mij komen overwinteren tijdens mijn volgende buitenlandse trip ;-))

…en dank je wel aan u, toevallige bezoeker of trouwe onbekende sympathisant. U zorgde ervoor dat mijn bezoekersaantal ver boven mijn verwachtingen uitstak.

Ik kijk er naar uit om jullie terug te zien!

Dikke zoen,

Saraï

(Een van de dingen die ik moet doen in België, is naar Mobistar gaan om mijn abonnement opnieuw te activeren. Jullie horen het moest mijn nummer veranderd zijn. Zo niet, ben ik wellicht vanaf maandag 21 november terug bereikbaar.)

Reacties

Reacties

Fien en Thomas

HOERAAAAAAAAAAAA je bent bijna terug!!!!! PARTYYYYYYYY!!!!! Neem je dan ook voor iedereen een souvenirtje mee? Fien wil graag een giraf, hoewel dat dat daar niet leeft (doe je best!) en Thomas een palmboom met cocktailsssss!!!!!!!!!!! We verlangen tot gij wederkeert, dat gij verezen zijt! Nu en in de eeuwen der eeuwen(?), amen!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
(ps: je hoeft niet echt een giraf mee te brengen, een palmboom is al meer dan genoeg!)

Debbie

Nou geen dank! Jij bedankt dat jij hier was en ons opving. Eerst leidde jij ons rond, daarna wij jou haha! En muchas gracias voor AAAALLE gezellige momenten! Je weet het; we gaan je missen!

xxx

Elien

Ein-de-lijk! We kunnen beginnen aftellen!! :) Maar mss tellen we best niet te snel zodat je nog in schoonheid kan afscheid nemen en genieten van congé want dat heb je daar eigenlijk niet echt veel gehad hehe.. (en anders is Bridget haar vakantie ook te snel voorbij)

Tot sneeeeeeeeeeeel x

boerie

ik heb het hier een beetje gevolgd en kmoe zeggen ,wa ge daar gedaan hebt ne dikke chapeau.
ikzelf zou da nie zien zitten zo ver van huis maar de respect da ge ervoor krijgt is zekers nie misplaatst.
ik hoop dan da we u op 4 december mogen ontmoeten op de babyborrel van guustje.
hierbij nog ne keer ne dikke proficiat voorwa ge daar gedaan hebt.
groetjes boerie

stéphanie

geniet nog van je laatste tijd daar en ik vind toch wel dat je een pakje bounty's moet eten op die stranden dan ;-)
hasta el 25 de noviembre !!!
muchos besos,
sté

Bridget :)

Aaaaah fijn, mijn vermelding hierboven...hihi, ik herinner me nog heel goed dat je daar stond met je fietske ;) van het gesprek heb ik iets minder onthouden...
Geniet er nog van, je stranden heb je nu wel verdiend¡
Zoen uit Cusco (zalig¡¡¡)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!