pieterensarai.reismee.nl

Start spreadin' the news

Neenee, in tegenstelling tot Frank Sinatra ga ik helemaal vandaag nog niet naar huis, maar mijn ticket is wel – ein-de-lijk – geboekt! Op 19 november sta ik terug met beide voeten op de Belgische grond! (Jan, bij deze kan je nu wel beginnen aan mijn verrassingsfeest J!!) Het doet raar om nu een definitief einde te hebben, maar langs de andere kant ben ik ook opgelucht dat het vastligt. Er wordt mij heel geregeld gevraagd wanneer ik naar huis ga en vanaf vandaag kan ik het dus met de volle 200 procent zekerheid zeggen!

Andere nieuwtjes:

Wist je dat...

... er een heel leuk Nederlands stel –eveneens voor lange tijd- in San Juan verblijft?

... dankzij hen mijn volgend avontuur al vastligt?

... het deze keer Zuid-Afrika wordt?

... ik mij wel al eens afgevraagd heb of een leven in Belgie wel iets voor mij is?

... het hier de laatste tijd geregeld eens heel stevig regent?

... ik niet altijd zeker ben dat mijn dakje dat allemaal aankan?

... ik gisteren voor de eerste keer een muis in mijn keuken gezien heb?

... dit hier precies maar heel kleine beestjes zijn?

... ik ze toch liever niet in mijn slaapkamer zou tegenkomen J?

... ik nooit van mijn leven gebruik zal maken van DHL?

... Pieter recent nog een aantal foto's op de Picassa-site gepost heeft?

... ik de laatste tijd heel veel voldoening vind in mijn werk? (Een van de meisjes zei mij onlangs – heel nadrukkelijk- “Sarai, ik kon nog geen delingen voor ik hier was, maar jij hebt mij dat geleerd!” Smelten doe je gewoon op zo'n moment!)

... San Juan feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssst in de maand juni?

... ik nog nooit zo veel “volk op de been” heb gezien in mijn dorpje?

... ik nu echt wel moet beginnen aan het opstellen van mijn toetsen?

Tot schrijfs!

Zoen,

Sarai

Reacties

Reacties

Nessie

Voor dat je vertrekt naar je volgend avontuur mag je toch even in België blijven hoor!!! Erge :-)!!

Lisa

Watwaaat?? Alweer een nieuw avontuur gepland in Zuid-Afrika? Hah, geweldig! Gij zotte! :) En, voor wanneer is 't? We gaan je toch wel nog ne keer zien hé in 2011? ;)

Sarai

Hehe, het wordt deze keer geen jaar hoor :)! Het zal gewoon een vakantie zijn en misschien een klein beetje vrijwilligerswerken. Maar er ligt - uiteraard- helemaal nog niets vast. Eerst nog met volle teugen van Nicaragua genieten!

Charlotte

Saraï, let's talk about South-Africa! :)

Annelies alias Bridget

Lap! 19 november ben ik niet in België! (de 25ste kom ik thuis)
Kan je dan aub nog eventjes wachten om naar Zuid-Afrika te vertrekken tot ik je tenminste es gezien heb? ;-)
Gij zotte! Je bent nog niet thuis en spreekt alweer over vertrekken - wederom in shock ikke!
:-)

An

Hupla! Wat een leven! Terwijl je ergens op een zonovergoten strand zit alweer dromen van een nieuwe reis. goe bezig gij :)
Veel feestplezier in het bruisende San Juan!
x

Judith

Wist je dat:

ik meega naar Zuid-Afrika?
ik het leren nu echt zooooooooo beu ben (nog tot dinsdag.. jupla)
ik hoop dat die muizen weg zijn binnen 10 dagen
ik heeeeel erg uitkijk naar ons vertrek!
ik binnen 10 dagen voor de laatste keer in men eigen bedje slaap
ik hoop dat het stopt met regenen want ik kom voor de zon (en ook een klein beetje heel veel voor jij)!
ik minder inspiratie heb dan bij men vorige wist je datjes, maar dat ik dan ook helemaal geen energie heb om nog na te denken...

toedels en tot binnen enkele daagjes in real life!
wooooop wooop

Nessie

Charlotte!! Ook niet weer weglopen é, je moet beginnen werken binnenkort, voor drie jaar was het toch ;-)?

Ik zou beter gewoon meegaan met jullie zeker, ze kunnen tenslotte overal kinesisten gebruiken :D!

Sarai

- Charlotte: vertel maar niet te veel over Australie anders wil ik daar ook nog heen ;)

- Bridgetje: Het wordt echt gewoon "maar" een reisje dat binnen mijn leerkrachtenleven en dus ook -vakantie in Belgie moet passen! 25 november is trouwens een heel mooie datum om terug te keren :) (= mijn startdatum vorig jaar)

- An: op een zonovergoten strand?? Euh, ik WERK hier wel hoor :)!

- Judith: jullie hebben heel veel geluk: exact de periode dat jullie hier zijn, is het opnieuw een droge periode!! Euh, in wiens bedje slaap je wel binnen 10 dagen :)?? Nog twee keer slapen en het is allemaal voorbij... Tzijn de allerlaatste loodjes!

- Nessie: tuurlijk zijn er overal kinesisten nodig! Hup hup, meekomen!!

tante mie

Hello,
hier is het nationale feestdag en is het gestopt met regenen. Geniet je ginds ver van de laatste dagen van je bezoek? Hoe ervaren je mama en zusjes de cultuurshock? Heb je met hen de omgeving al wat verkend? Het weerzien en de zon zullen goed doen, hé?
Bij Jeroen is het snikkend heet en vochtig. 'k Zou hem ook wel eens een bezoekje willen brengen, maar dan het liefst in een periode met meer gematigde temperaturen.
Bert verblijft momenteel in de Ardennen en is er zeer tevreden over het lekkere eten, de pintjes en de wandelingen.
Vele groetjes van ons allemaal. En aan zus, Elia en Judith een goede terugreis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!