pieterensarai.reismee.nl

Wist je dat...

... ik intussen zes maand van huis weg ben?

... mijn kleren stilaan op vodjes beginnen te lijken door het vele schrobben?

... ik dat -raar maar waar- helemaal niet erg vind?

... Pieter op 3 juni terug naar Belgie gegaan is?

... ik dat jammer vind?

... we de laatste dag en nacht in het Hilton doorgebracht hebben(bye vrijwilligerswerkmentaliteit!)?

... het een heel dubbel gevoel was om daar te zijn?

... Sarai hier een populaire voornaam is?

... het zusje van een van mijn meisjes ook zo heet?

... het vreemd is om mijn voornaam dus niet meer dan een keer te hoeven herhalen?

... iedereen hier vier namen heeft: twee voor- en twee familienamen?

... ik dus eventjes bezig ben wanneer ik de aanwezigheidslijst van mijn 60 leerlingen moet afroepen?

... mijn meisjes de laatste tijd erg lief zijn?

... ik vorige week (en vandaag) van drie van de vier (ok, peer pressure, I know!) een lief briefje gekregen heb om mij te bedanken voor de lessen?

... ik het leuk vind om dit te krijgen?

... ik hier een mannelijke fanclub heb?

... ik ooit eens aan een van hen mijn naam heb gezegd en ik nu geregeld door compleet vreemden met 'Hola Sarai' aangesproken word?

... er ook politieagenten naar mij fluiten of claxioneren?

... ik dat er echt over vind?

... de mensen hier 'adios' in plaats van 'hola' zeggen als ze elkaar op straat tegenkomen?

... ik de studentjes onder jullie heeeeeeel veel courage wens in deze periode?

... ik nu ook wel nieuwsgierig ben naar enkele Belgische weetjes?

Hasta luego,

Sarai

Reacties

Reacties

Charlotte

Een aantal wist-je-datjes uit Ozzie World!
... ik al 7 maandjes weg ben?
... ik sinds twee dagen officieel in vakantie ben aangezien al mijn werkjes en presentaties af zijn?
... ik binnen exact 9 dagen Sydney moet verlaten, snifsnif?
... ik vanaf dan een allerlaatste maand rondreis in Ozzie?
... ik eerst de koude ga trotseren in Tasmania om daarna naar de outback te trekken en met drie andere meiden in een campervan door de 'woestijn' rijd?
... ik ook al stiekem beetje verlang om terug naar huis te komen, maar het tegelijkertijd hier enorm zal missen?
... ik vanaf 1 augustus begin te werken en wat eerst met drie maanden begon nu al 2 jaar blijk te zijn?
... ik al een appartementje heb gevonden in Leuven en jullie zo snel mogelijk een huisinstuifdatum voorschotel?
... ik uiteraard ook de studenten onder ons veel succes wens maar tevens de werkmensen aangezien dit voor iedereen altijd een drukke periode is?
... ik al aan het oefenen ben om jullie allemaal opnieuw te knuffelen!

Smak!

Thomas

Waarom maar 3 van de 4? Wat heb je dat 4de meisje misdaan?

Thomas

Wist je dat...

... we inderdaad terug in de blok zitten? Hebben ze daar eigenlijk examens?

... we zonder jou in België blijkbaar nog steeds geen regering kunnen vormen. We wachten dan ook graag op je terugkomst!

... er hier even schrik was om komkommers te eten omwille van een stoute, dodelijke bacterie (EHEC), dat er dan schrik was voor wortels, maar dat het waarschijnlijk toch biologisch geteelde sojascheuten waren die besmet waren (uit Duitsland).

... de natuurlijke selectie dus duidelijk zegt dat we niet biologisch moeten eten?

... wij je eigenlijk ongelooflijk missen?

Annelies/Bridget

WIST JE DAT...
...ik blijf achterover vallen van dat ene weetje dat ik gisteren ook al las in mijn fb-berichten?
...we vanavond afspreken met de archeologie-madammen en dat ik (we) verlangen dat jij er ook weer bij zal zijn?
...ik eigenlijk totaal geen leuke, boeiende, originele weetjes heb?
...ik jouw weetjes allemaal ongelooflijk stoer vind?
...ik vanaf binnen een maandje ook een werkmens ben voor efkes?
...ik vooral héél hard verlang naar mijn reis in november?
...ik blij zal zijn dat mijn thesisverdediging voorbij is?
...het zo heel hard deugd doet es niet één van de velen te zijn die met de neus in de boeken zit?
...ik ondanks de dodelijke bacterie nog steeds erg kan genieten van een koud schotelke bij warm weer?
...ik hoop dat ik dus niet doodval binnenkort?
...ik mij daar eigenlijk geen zorgen over maak?
...ik net op weekend was in de Westhoek?
...ik daar enorm van genoten heb?
...mijn weetjes uitgeput zijn?

Annelies/Bridget

...ik bij mijn vorige 'wist je datjes' vergeten zeggen ben dat ik ook wel een beetje veel trots op jou ben?

:-)

Pieter

... het raar is om aan de andere kant van de blog te zetten?
... ik een spelfout uit je tekst heb verbeterd? :)
... ik nu dringend naar een interimkantoor moet vertrekke om een job te zoeke voor de komende weken en ik dus niet meer weetjes kan poste? :(

groetjes aan E-ke, L-leke, T-ke en J-ke ;)

Sarai

Het is echt zalig om jullie weetjes te lezen!!!!!!
Aiaiai, wat is dat daar allemaal in Belgie met de groentjes??

Thomas: haha, ik heb het vierde meisje helemaal niets misdaan! Er zijn de laatste tijd wat strubbelingen tussen dat ene meisje en de rest. De andere meisjes hebben de briefjes "achter haar rug geschreven", ze was dus niet op de hoogte!

Bridget: ik moet je eens een mailtje sturen he!

Charlotte: ik moet de laatste tijd (onder andere door het feit dat Pieter weg is en jouw terugkomst nadert) ook veel denken aan mijn terugkeer naar Belgie. Dat is een heel raar gevoel: enerzijds blij dat je iedereen terug gaat zien, maar anderzijds triestig omdat je zo veel achterlaat. Ik heb ook wat schrik dat ik op het vliegtuig ga denken van "oei, ik ben dat en dat vergeten te doen"... Eens mijn laatste weken naderen, ga ik lijstjes bijhouden met wat ik zeker nog moet doen :)
En waaaauuuuuwwww, proficiat!!! Zo goed nieuws van je job!

Pieter: ik dacht dat je de blog niet zou volgen :P?!

Zoen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!