pieterensarai.reismee.nl

Uitstapje met de Albergue

¡Hola muchachos/as!

Op zondag 17 april trokken wij – samen met enkele mensen van de farmacie- er eventjes tussenuit met de twee meisjes. In de voormiddag stond een bezoekje aan een rivier op het programma, in de namiddag gingen we spelen op het strand.

De uitstap werd door de meisjes grondig voorbereid. Zo vroegen ze mij al dagen op voorhand of ik mijn bikini al van ’s morgens aan zou hebben, wat me deja vu’s uit mijn lagere schooltijd opleverde J! De zaterdag liepen de ‘zenuwen’ pas echt op: in de namiddag werden hun outfits tot in de details voorbereid en ’s avonds werd alles uitgebreid gepast, onder mijn goedkeurend oog. Daarna werd de planning voor de volgende dag besproken. Een van de meisjes wilde per se om 5u30 beginnen met het schoonmaken van de kamers (dit was een voorwaarde om te mogen vertrekken). Ik verzekerde haar dat er tijd genoeg zou zijn als we op het normale uur (6u30) zouden opstaan, maar jammer genoeg kon ik haar niet overtuigen… Na het overlopen van de planning (wat we zeker drie keer gedaan hebben!) gingen we slapen, op aandringen van de meisjes allemaal in dezelfde kamer.

Om 5u10 werd er voor de eerste keer aan mijn tenen getrokken (Ernestina’s manier om te zeggen dat ze wakker is). Ik zei haar dat ze nog 20 minuten moest slapen. In de hoop dat ze in een diepe slaap zou vallen en tot 6u30 zou slapen. Om 5u33 (toeval dat het net 33 was?!) was er geen houden meer aan… Na een half uurtje kroop ze echter terug in haar bed (oef!). De wekker moest om 6u30 amper twee keer aflopen of ze sprongen al uit hun bed. Wat een verschil met een gewone dag! Zonder klagen werd er gedouchet, ontbeten en schoongemaakt.

Rond 8 uur stonden we alle vier (de meisjes, het baby’tje en ikzelf) vertrekkensklaar. Helaas waren de anderen iets minder stipt (of wat had je gedacht J?). Uiteindelijk vertrokken we anderhalf uur later, om 9u30.

Ik heb vooral van de dag genoten omdat ik zag hoeveel deugd de meisjes ervan hadden. Ze konden zich eens volledig uitleven en waren dan ook volledig in hun nopjes. Om 21 uur kroop ik volledig afgepeigerd maar voldaan in mijn bedje!

Kusjes,

Saraï

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!