pieterensarai.reismee.nl

Foto\'s

Hoi iedereen,

Ik ben momenteel foto's online aan het zetten (we hadden nogal wat achterstand opgelopen)

Voor degenen die het niet meer weten, de site van de foto's is:

Voeg deze zeker aan je favorieten toe want als dit verhaal ouder wordt verdwijnt het van deze pagina en zal je dus niet meer via deze site eraan kunnen (of je moet wat naar beneden scrollen ;) )

Groetjes,

Pieter

Judith

Ik vind jullie huisdieren niet zo fijn:)
eikies!

Saraï

Twee weken geleden nog een schorpioentje doodgeslaan in de kamer waar twee van jullie zullen slapen ;)! Ik verlang al tot jullie komen!!

tante mie

Hoi Saraï,
eindelijk heb ik de vele schitterende foto's kunnen bewonderen. Ik herken heel wat van mijn verblijf in India. Maak je ventilator ook zo een hels lawaai? Aanvankelijk haatte ik dat ding maar zonder komen die vervelende zweetbuien. Vooral 's avonds viel de elektriciteit veelvuldig uit, dan pas voelde je echt het verschil.
En ja, die harige en potige diertjes die zie je op den duur niet meer. Ze verslinden die lastige muggen. Gelukkig slaap je ook onder een muskietennet!
Groetjes van ons allemaal!

Saraï

Dag tante Mie,

Het geluid van de ventilator valt hier nog mee. Het is inderdaad onontkomelijk zonder. Vannacht nog viel de elektriciteit van 1 tot 4 uur uit en slapen was zonder ventilator echt onmogelijk! Momenteel is het hier uitzonderlijk warm! Ik heb daarnet op internet eens opgezocht en de gevoelstemperatuur is 37 graden... Nog eventjes puffen door die laatste week april en dan begint gelukkig het regenseizoen!
Bij ons valt de elektriciteit gemiddeld een keer in de week uit, vaak is dat op dinsdag (geen idee of het toeval is). Maar net zoals de beestjes, went dit ook. Het is een kwestie van een andere mentaliteitsinstelling aan te nemen.

Vele groetjes!

meter jan en peter luk

dag saartje,
blijkbaar een ganse dierentuin daar?
en super warm?
momenteel ook hier niet te klagen van het weer en geen ventilator nodig
groetjes ginder achter en maak er nog het beste van !!!