pieterensarai.reismee.nl

Weetje

Hallo allemaal,

Jullie hebben er geen idee van hoeveel deugd het doet om jullie reacties op de blog te lezen...

Ik ben nu in 7 haastjes eens op internet. We zijn dit weekend naar het Titicacameer gegaan en we zijn nu aan het wachten op de bus. Maar ik BELOOF dat ik deze week op jullie emails antwoord¡ Het is superlastig dat we geen internet op ons appartementje hebben...

Ik weet trouwens ook eventjes niet meer hoe ik op jullie berichtjes kan antwoorden, daarom doe ik het allemaal in een keer.

- An - Ik heb inderdaad de Inca cola al geprobeerd. De foto s komen binnenkort on-line. Niet slecht, maar misschien iets te zoet, voor een hele fles. Wist je trouwens ook dat het in een light versie bestaat. Lucky me¡¡

- Meter en peter - Het Spaans lukt op dit moment nog niet zo supervlot... Zeker de kindjes begrijpen is af en toe een probleem. Want die praten misschien wel trager - alhoewel- maar die praten niet altijd juist. Bijvoorbeeld, ze maken af en toe foutjes in de verleden tijd en zo. Dat maakt het iets moeilijker. Maar ik kan al veel beter mijn plan trekken dan in het begin, dus het lukt wel. Ik vind het leuk om een andere taal te spreken.

- Tante Mie - Cusco is echt een ongelooflijke stad. Superdruk, maar ik vind het echt de moeite. Gelukkig is Jeroen ook weg geraakt, want mama zei dat hij ook problemen had met zijn visum en zo... Vele groetjes terug aan nonkel Marc¡

- Fien - Ik heb problemen met internet en kan niet antwoorden op je facebookberichtje. Alles in orde hier. Ik ben echt verliefd op Cusco¡ Ik zal met enige spijt de stad verlaten, denk ik. Hoe is het in Belgie. Is oudejaar al geregeld. Daar denk ik af en toe aan hoor¡¡

- Bert - Cusco ligt ongeveer op een hoogte van 3500 meter denk ik. Dit weekend ben ik naar het Titicacameer gegaan, dat is het hoogst bevaardbare meer op de wereld. Het ligt op zo n 4000 meter. De hoogte speelt wel af en toe parten... Ik kan bijvoorbeeld hier niet sporten, omdat ik veel te snel buiten adem ben... En dat mis ik wel een beetje... Alles ok met jou.

- Charlotte en Annelies - curieuzeneuzen mosterpotten zeg¡¡¡ Grapje¡

- mama en papa - Superjammer van dat cadeautje... Het was superleuk geweest. Ik zal woensdag nog eens proberen om jullie te bellen, het zal rond 19 uur Belgische tijd zijn.

- aan alle anderen - ik laat waarschijnlijk te weinig van me horen, maar geloof me, ik denk vaak aan jullie¡¡ Dikke, dikke zoen¡ En hopelijk kan ik dit berichtje wel versturen¡

Reacties

Reacties

meter marie-anne/peter luk

Saartje,

Happy birthday!
De kindjes zullen wel een liedje zingen zeker?!

Maak er een fijne dag van!

mama

Saraï een hele gelukkige verjaardag....en dat Pieter maar zorgt voor een onvergetelijk verjaardagsfeestje.
Papa, de zussen en ik zullen er een glaasje op drinken.
Dikke knuffel
mama
xxx

papa

Ook ik wens je een gelukkige verjaardag. Maak er een leuke dag van.
23 kussen voor elk jaar eentje.
papa
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

tante mie, nonkel marc en bert

Saraï, we wensen jou een prachtige verjaardag. Kaarsjes uitblazen in Peru is eens iets anders. Geniet van jouw dag en de talrijke verrassingen.
23 kusjes ... van ons allemaal!

Hannah & Pieter

Dag Saraï,

gelukkige verjaardag (voor gisteren, maar was gisteren te laat thuis om mijn computer op te sturen). We lezen hier ook af en toe mee! Mooie foto's trouwens

groetjes
x

Elia

Een heeeeeeeeeeeeeel gelukkige verjaardag! Ik weet dat het gisteren was hoor! Niet vergeten...maar ik had donderdag les, Elina en vergadering. Dus het was laat als ik thuis kwam!
Maak er daar niet één maar elke dag een mooie van!

Dikke zoen
Elia

Tante Ann

Hoi Saraï, beter laat dan nooit maar een kaartje zou nog langer onderweg zijn... Bij deze: nog late verjaar+2 dagenswensen van ons allemaal!! Vandaag je mama gehoord en haar gevraagd hoe ik het best met je kon communiceren. Het ga je daar supergoed en vooral geniet er van met volle teugen. We volgen je vanop een afstandje.... Tot later, Ann

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!