pieterensarai.reismee.nl

¡Sinterklaas!

Op 6 december komt de sint in België op bezoek, hier is hij echter de 3e al langsgeweest. De school organiseerde op vrijdagavond een sinterklaasfeestje waarbij iedereen een cadeautje + spaans gedicht moest voorzien. Gemakkelijk is anders! Saraï kreeg een llama-bic en portefuilletje van onze medestudent Catherine, en ik kreeg een een Peruviaanse blokfluit. Samen met 2 andere studenten die ook een instrument cadeau hadden gekregen gaven we een klein concertje.

Het was een gezellige avond vol popcorn, thee met pisco (plaatselijke sterke drank), gluwein en nederlandse sinterklaasliedjes.

Toen de avond ten einde liep zijn we ons eerste feestje gaan bouwen met Bas, Joost, Angelique en enkele duitsers in een bartje Mythology genaamd. De pinten zijn hier 625ml groot, ze geven gratis rum-cola's weg om toeristen binnen te lokken en af en toe komen ze langs de bar rond met een fles sterke drank en gieten ze ieder's mond vol die maar wil. Toeristen zat voeren kunnen ze hier wel! Dat het echter geen kwaliteit was voelde ik de dag erna maar al te goed.

Foto's van onze gedichtjesvoordracht en cadeautjes kan je terugvinden op onze picasassite onder Sinterklaas.

Bastian

Haha, zo tof! Een feestje bouwen met Bas is altijd de moeite eh ;), hopelijk heeft hij zijn naam niet gestolen :p
Alé ben blij om te lezen dat je het daar zo goed stelt.
Ben druk bezig met zoeken voor vliegtickets.
Hou je wel nog op de hoogte.
Grtz